27 sierpnia 2013

Ocena: 195312.blogspot.com

Witajcie. Tutaj Gruszka. Ocenię dzisiaj ten blog: 195312.blogspot.com
No to zaczynamy...

Pierwsze wrażenie (10/10)

Zuzanno, bardzo zaciekawił mnie adres bloga. Szczerze muszę powiedzieć, że kiedy zobaczyłam ten blog do oceny pomyślałam: "Co to ma być?". I tutaj sprawdza się słynne powiedzenie: "Nie oceniaj książki po okładce." Pomyliłam się. Wchodząc na Twojego bloga, powitały mnie delikatne kolory i bardzo fajny nagłówek. Za adres dałam punkt za to, że jest bardzo oryginalny. Podoba mi się ;)

Wygląd (8/10)

Daję maxy, ponieważ lubię takie przejrzyste blogi. Nagłówek jest zrobiony prawdopodobnie przez Ciebie, ale chyba niektóre zdjęcia nie są Twojego autorstwa? Albo wszystkie. W każdym razie nagłówek opisuje o czym jest blog - o wszystkim. Taki pamiętnik, jak mniemam. Co sprawiło, że odjęłam jeden punkt? W nagłówku jest błąd! Otóż, cytat jest napisany z małej litery. Od razu to zauważyłam. Za pewne nie tylko mi się to rzuciło w oczy. 
Pasek boczny. Koli mnie w oczy to, że wszystko jest napisane z małej litery! Dobrze, że własne imię napisałaś wielką literą. Tak samo tytuły gadżetów - też z małej litery. 

Styl postów (15/20)

Wszystko z małej litery. Przeczytałam trzy posty i nie znalazłam żadnego błędu! To bardzo rzadkie. Posty nie są ani za długie ani za krótkie. Wszystko w sam raz. :)
Czcionka w postach jest czytelna, akceptuje polskie znaki. Miłe dla oka. No cóż, dostałabyś maxy, ale ten brak wielkich liter trochę szpeci. Piszesz nawet zachęcająco. Ładnie.

Dodatki we wpisach (3/5)


Otrzymałaś 3 punkty za:
  1. Zdjęcia.
  2. Gify.
  3. Cytaty.
Dodatkowe punkty (4/10)

Otrzymałaś 4 punkty za:
  1. Muzykę, która mi się podoba. Mamy podobny gust muzyczny.
  2. Oryginalność adresu bloga.
  3. Przejrzystość bloga.
  4. Dobre cytaty.
------
Zuzanno, zdobyłaś 40/55 punktów! Gratulacje!
To bardzo dobry wynik. Powinnaś popracować jedynie nad pisownią.
Ocena bloga jest wyjątkowo krótka, ponieważ zwyczajnie nie miałam do czego się przyczepić/ co skomentować.

Pozdrawiam,
Gruszka 
    

5 komentarzy:

  1. Paczajta, każdy czlowiek jest inny. Ja na przykład oceniłabym go zupełnie inaczej i inne dziewczyny z ocenialni też pewnie w różny sposb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że tak. Każdy ma inną wizję bloga i upodobania. :)

      Usuń
    2. Jak byś go oceniła, Pigmejka? :>

      Usuń
  2. Dzięki wielkie :) Co do pisania z małej litery - tak po prostu piszę swoje posty. Czemu? Sama nie wiem. A nagłówek robiłam sama, fakt. Niektóre zdjęcia są moje, niektóre przypadkowo znalezione. Jeszcze raz wielkie dzięki, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń