28 września 2013

Ocena: moj-swiat-moje-zasady.blogspot.com

Witajcie. Tutaj Gruszka. Ocenię dzisiaj tego bloga: http://moj-swiat-moje-zasady.blogspot.com/
No to zaczynamy....


Pierwsze wrażenie (7/10)

Sylwio, pierwsze wrażenie Twojego bloga jest dobre. Adres bloga jest długi, ale łatwy do zapamiętania. Plus za to, że poszczególne słowa są pooddzielane myślnikami. Odjęłam punkty, ponieważ nie bardzo podoba mi się rozstawienie kolorów na blogu (na pierwszy rzut oka). Coś mi nie pasuje, po prostu. Nie potrafię wyjaśnić. Zaintrygował mnie gadżet z naszą Kulą Ziemską, która bezbłędnie pokazuje lokalizacje czytelników.

Wygląd (7/10)

Już mówię co mi się nie podoba. Mianowicie chodzi o rozstawienie gadżetów. Chyba właśnie to mi nie pasowało w "Pierwsze wrażenie". Jest tego za dużo trochę. Ale wszystko jest potrzebne. Dalej... W sumie to wszystko chyba. Podoba mi się to, że czcionka akceptuje polskie znaki - estetycznie. Jaram się tą Kulą Ziemską. Nie widziałam tego wcześniej ;). Nagłówek jest trochę dziwny. Nie podoba mi się ta czarna, postrzępiona ramka (albo wynieta, nie wiem). Moim zdaniem gdyby jej nie było, było by lepiej. Blog jest ciepły, przez użycie pomarańczowego koloru. Ogólnie jest okey. Nie mam do czego więcej się przyczepić.

Styl postów (19/20)

Nie będę miała dużo pracy. Piszesz trochę za krótkie notki, ale plus za to, że nie zanudzasz. 

Katrka z pamiętnika - LIT.

"Dzisiaj, na szklonym korytarzu (...)" - INT, LIT.
"Zbamowali mi(...) - pisze się "Zbanowali" - LIT. 

Spacer

-

"Najfajniejszy" chłopak

-
!!! - bardzo mało błędów ;). Ładnie. 

Odjęłam punkt tylko za to, że posty są trochę za krótkie. W niektórych miejscach
mogłabyś po prostu czasami się rozpisać. 

Dodatki we wpisach (2/5)
Otrzymałaś 2 punkty za:
  • gify
  • zdjęcia
Dodatkowe punkty (2/10)

Otrzymałaś 2 punkty za:
  • ciekawy gadżet
  • prawie bezbłędność we wpisach
_______________________

Sylwio, zdobyłaś 37/55 punktów! Gratulacje. To bardzo dobry wynik.
Myślę, że powinnaś popracować tylko nad wyglądem bloga.

Pozdrawiam i życzę sukcesów w blogowaniu!

Gruszka

1 komentarz: