10 października 2013

Ocena: dariia-darria.blogspot.com

Cześć wszystkim! Znalazłam dzisiaj czas na ocenienie kolejnego bloga. Jest to blog Darii, na który przeniesiecie się poprzez kliknięcie tutaj.

Pierwsze wrażenie (7/10)

Generalnie jest dobrze. Blog na pierwszy rzut oka nie razi kolorami, jest przejrzysty. Szkoda, że jego adres, a mianowicie dariia-darria.blogspot.com, jest trochę oklepany. Coraz więcej pojawia się blogów z adresami składającymi się z imienia. Poza tym, ciężko go zapamiętać, bo kombinacje literowe są troszeczkę skomplikowane. No ale cóż, skoro tak się autorce podoba, niech będzie. Szkoda też, że favikona nie jest zmieniona. Byłoby moim zdaniem ciekawiej.

Wygląd (7/10)

Nagłówek jest w miarę ładny, ale zmieniłabym w nim na Twoim miejscu napis. Jest za jasny, trochę nieczytelny i ma dziwną czcionkę. W napisie kropka jest na wysokości literki, dziwnie to wygląda. Ogólnie to kolorystycznie pasuje do tła, które jest jasnoniebieskie/miętowe. Co mi się nie podoba? To, że blog jest za wąski, a pasek boczny za szeroki. Zdjęcie autorki nachodzi na pole, w którym mieści się post. To niestety nie wygląda zbyt estetycznie. Plus za to, że tło posta jest w innym kolorze, kontrastuje z tłem głównym. Nawet ciekawie to wygląda. Czcionki gadżetów mogłyby być bardziej czytelne, ale akceptują polskie znaki, więc jest w miarę okej. W gadżecie O mnie znalazłam błąd interpunkcyjny. Po wyrazie Polsce nie powinno być spacji. 

Styl postów (10/20)

Cóż, na pewno byłoby więcej puntów, gdyby nie ortografia i interpunkcja. Robisz bardzo dużo błędów, które strasznie rzucają się w oczy. Nie jestem jakąś polonistką, żeby te błędy wyliczać i korygować, sama musisz się domyślić o co mi chodzi i to poprawić. Jakieś "heiiiii" też jest błędem. Grunt, że czcionka jest czytelna i akceptująca polskie znaki. Posty są w miarę ciekawe.

Dodatki we wpisach (4/5)

Są to różnego typu zdjęcia, obrazki.

Dodatkowe punkty (0/10)

Nie przyznaję dodatkowych punktów, ponieważ nic szczególnego na tym blogu nie znalazłam.

____________________________________

Podsumowanie: 28/55. Cóż, Twój blog nie powala na kolana, przynajmniej mnie. Masz trochę rzeczy do poprawienia. Myślę, że jeśli wprowadzisz jakieś zmiany, na pewno będzie lepiej. Trzymam kciuki.

Pozdrawiam i życzę powodzenia, 
Riley.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz