9 marca 2014

Ocena: moje-sos.blogspot.com


Pierwsze wrażenie [5/5 punktów]
Adres bloga od razu wskazuje o czym on będzie. Jest to estetyczne i poprawne gramatycznie.
W adresie nie ma błędów i jest po polsku. Uwiodło mnie to. Co do nazwy jest ona zaczerpnięta z adresu, podoba mi się to.  Odczucia pozytywne, nie mam żadnych zastrzeżeń.

Wygląd [9/10 punktów]
Nagłówka brak, dobrze to wpłynęło na bloga. Osobiście uważam, że na platformie blogowej z opowiadaniami powinno być samo tło. Co widać u ciebie. Tło przedstawia korytarz, stary zamek, czarnowłosą dziewczynę przypominającą bohaterkę bloga. W tle widnieje również krzyż, nie odejmuję ani nie przyznaję Ci, za to punktów.
Dlaczego? Ponieważ nie chce się nad tym rozczulać, ze względu na reakcje z mojej strony.
Kolorystyka dość ciemna, ale przeważają też jasne kolory. Myślę, że to ze względu na fabułę.
Czcionka mniejsza, podstawowa i dopasowana w najdrobniejszym szczególe.
Przejrzystość wbrew pozorom jest dobra.


Treść [20/20 punktów]
Fabuła rozgrywa się w akademii, do której Aprill wyjechała za osiągnięcie dobrych wyników w nauce.
Wydarzenia w opowiadaniu odbywają się w czasie teraźniejszym, opisują uczucia i przeżycia bohaterki.
Głównymi postaciami są czarnowłosa i złotooki. Są w z sobie zakochani, ale wstydliwie to przed sobą ukrywają.
Inni uczniowie zdający na studia czasami, im to nie chcąco, ale starannie utrudniają. Niekiedy jednak uskuteczniają. Zdarzanie dzieją się po kolei, z czasem się zmieniają, ale łączą w całość.
Procesy życiowe są zbyt burzliwe, lecz nadaje to charakter akcji.
Fabuła jest uporządkowana i odpowiednia usystematyzowana gramatycznie. Każdy wątek wzbudza w czytelniku odpowiednie emocje. Oryginalność jest stu procentowa, nigdy nie spotkałam bloga o podobnej tematyce. Piszesz to, co leży Ci na sercu, a nie zwykłe pomysły z głowy.
Styl pisania jest bez zarzutu. Doskonale wiesz o czym piszesz i co chcesz przekazać czytelnikowi.
Do tej pory nie dopatrzyłam się u ciebie żadnych błędów. Jest to dobra forma, jeśli chce się utrzymać bloga i jego czytelników.

Podstrony 10/10 [punktów]
Co do poprawności pisania, znowu nie mam się do czego przyczepić. Wszystko jest poprawnie.
Nazewnictwo jest zgodne z przekazaniem jego treści. Styl pisania jest bardzo dobry, autorka świetnie przekazuje treść. 

Dodatkowe punkty [0/5 punktów]
Nie przyznaję dodatkowych punktów.

Łączna ilość punktów:
44/50

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz