30 sierpnia 2013

Ocena: kawaii-recenzje.blogspot.com

Pierwsze wrażenie (8 na 10p.)

Adres kawaii-recenzje.blogspot.com jest świetny, tak samo jak nazwa. Trafnie opisuje tematykę bloga- anime i recenzje. Favikony niestety nie ma, a szkoda, bo białe B na pomarańczowym tle zupełnie nie pasuje do mrocznego wyglądu bloga.

Wygląd (10 na 10p.)


Bardzo mi się podoba. Przedstawia anime(?). Autorka założyła kilka podstron:

*"Spis recenzji"- ta zakładka bardzo mi się podoba, bo można w niej znaleźć recenzję, której się szuka,
*"O autorce/Kontakt"- zakładka, która zapoznaje nas z Autorką,
*"Polecane"- karta z blogami i grupami skanlacyjnymi,
*"Szablon"- czyli skąd Autorka wzięła swój wygląd.

Tytuły postów są pisane zwykłą czcionką, która akceptuje polskie znaki. Podoba mi się, że data notki została umieszczona po prawej stronie. Tytuły gadżetów są napisane kursywą- ładnie. Czcionka w gadżetach jest czytana z trudem, ponieważ czcionka zlewa się z tłem.

Styl postów (20 na 20p.)


Autorka nie robi błędów. Przynajmniej ich nie zauważyłam. Wpisy są ciekawe i zgodne z tematyką. Mają odpowiednią długość i są napisane czytelną czcionką. Dlatego daję maksymalną liczbę punktów.

Dodatki (2 na 5p.)


W postach jest tylko jeden obrazek. Na końcu swojej recenzji autorka daje ocenę i ważne informacje.

Dodatkowe punkty (2 na 10p.)


*za "Spis recenzji",
*za szablon.

Wynik: 42 na 55p.
Świetnie! Jest to jeden z lepszych wyników!  Tak trzymaj!

Pozdrawiam,
Ginny

1 komentarz:

  1. Fajnie zobaczyć ocenę bloga w ocenialni, w której się pisze :D To fakt, muszę zmienić kolor czcionki gadżetów... Z favikoną nie chcę mi się bawić, bo uważam to za niepotrzebne. Jeden obrazek... A po co więcej? :) To recenzje, a nie galeria zdjęć.

    OdpowiedzUsuń