2 sierpnia 2013

Ocena: landrynka-landrynkaaa.blogspot.com

Witajcie. Kolejną osobą, która zgłosiła się do mnie po ocenę bloga, jest Kasia z bloga http://landrynka-landrynkaaa.blogspot.com/. Więc zaczynamy.

Pierwsze wrażenie (4/10)

Spodziewałam się czegoś, nie obraź się Kasiu, normalnego. Gdy tylko wejdzie się na Twój blog, uderza słodyczą i dziecinnością. Sama nazwa zmusza do takiej myśli. Jest nieprofesjonalny, jego pierwszych oględzin nie robiłam z żadną przyjemnością. Jest krzywy i nie patrzy się na niego, przynajmniej moim zdaniem, z uśmiechem na twarzy, tylko z grymasem lekkiego niesmaku. Plus za najprawdopodobniej samodzielnie wykonany nagłówek i jako taką favikonę.


Wygląd (3/10)

Z tym chyba jest najsłabiej. Na blogu panuje nieład, nieporządek, chaos. Jest przepełniony dosłownie wszystkim. Zupełnie niepotrzebny jest napis My blog. My second life. Gadżety po lewej stronie są niechlujnie porozrzucane, nie jest to estetyczne. Do słabego wyglądu przyczyniły się również nierówno porozkładane fotografie we wpisach. Daję tutaj punkty jedynie za dobór kolorów. Gdyby były inne, miałabyś 0.


Styl postów (10/20)

Brawo za nierobienie błędów ortograficznych, duży plus. Wpisy nie są za długie ani za krótkie, nie zanudzają czytelnika. Czcionka w jakiś sposób jest czytelna, to jest najważniejsze. Szkoda tylko, że jest pogrubiona - zupełnie niepotrzebnie, bo ciężko się coś takiego czyta. Blog powinien być przyjemny dla oczu. Widzę, że tytuły postów piszesz po angielsku, ale nie dla każdego jest to zrozumiałe. W poście mogłabyś wyjaśnić wszystkim, co to znaczy. Zabrakło mi tego. 


Dodatki we wpisach (2/5)

Dałam punkty jedynie za to, że są. Gdyby były jakoś ładnie poukładane, w miarę równo, byłoby więcej. Nie podoba mi się to, że są porozrzucane. W drugim punkcie napisałam, że to psuje cały image bloga, panuje przez to ogromny nieporządek. Dorzucam zrzut ekranu, żeby było wiadomo o co chodzi.




Dodatkowe punkty (0/10)

Niestety, nie było nic, co przykułoby moją uwagę.

________________

Po zsumowaniu: 19/55. Cóż, byłam dla Ciebie dosyć krytyczna. Ale na tym polega ocenialnia. Kasiu, jeśli chodzi o blogowanie, musisz jeszcze włożyć w to dużo pracy i czasu. Proponuję pomyśleć nad nowym, bardziej poważnym i estetycznym wyglądem i pisać zrozumiale dla każdego.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu,

Riley.

2 komentarze: