2 sierpnia 2013

Ocena: nieslawne-wywiady.blogspot.com

Cześć. Dziś napiszę drugą ocenę w karierze oceniającej. Moją ofiarą jest Juszka, autorka bloga Niesławne wywiady.pl.

Pierwsze wrażenie (6/10)

Co mnie w tym blogu urzekło? Nietypowa tematyka. Rzadko kiedy można spotkać się z blogiem, na którym prowadzone są wywiady z przypadkowymi osobami. Autorka rozwija tutaj swoją pasję - dziennikarstwo. Dobrze się blog przegląda, jest przejrzysty i miły dla oka. Adres bloga jest prosty, mówi sam za siebie. Odjęłam punkty za ortografię. Jest w sumie dobrze, ale doszukałam się dość dziwnych błędów:




Wygląd (10/10)

Bardzo dużą uwagę zwracam zawsze na wygląd bloga. Wg mnie musi być przejrzysty, estetyczny i poukładany, bez zbędnych dodatków i pierdół. Pod tym względem blog spełnia moje wymagania. Jest czysty, przyjemnie się go czyta. Wszystko jest na swoim miejscu, co ułatwia przeglądanie. Poza tym są też strony: O mnie (Juszka pisze o sobie), O blogu, Chcesz udzielić mi wywiadu? (bloggerka proponuje wywiad), Współpraca (propozycja pracowania z innymi witrynami).

Styl postów (20/20)

Co tu dużo mówić. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Autorka wie co robi, pisze ciekawie i na temat. Nie za dużo, nie za mało - w sam raz. Teksty są wyróżnione kolorowymi czcionkami, co ułatwia przeglądanie i sprawia wrażenie ładu. Nie da się zgubić. Czcionka jest czytelna i akceptująca polskie znaki, co poprawia znacznie estetykę.

Dodatki we wpisach (0/5)

No cóż. Rozumiem, że jest to blog z wywiadami, dlatego nie ma żadnych dodatków, ale zasady to zasady.

Dodatkowe punkty (7/10)

Przyznaję dodatkowe punkty za: porządek panujący na blogu, brak zbędnych gadżetów i prostotę wyglądu, jak i własny nagłówek.

Otrzymałaś 42p. na 55 możliwych. To bardzo dobry wynik :) Jednak nie mogę umieścić Cię na liście THE BEST. Nad czym musisz popracować: popraw błędy z tym "ę" na końcu, może urozmaić jakoś posty... To zależy już od Twoich chęci i inwencji twórczej. 

Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu,
Riley.

2 komentarze:

  1. też miałam 42 ;p
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajnie ocenione, aż zajrzę na tego bloga!
    http://wirtualnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń