10 sierpnia 2013

Ocena: vaniliowe-love.blogspot.com

Cześć Wam. Juszka już drugi raz zgłosiła się do nas po ocenę. Tym razem jednak ocenię jej drugi blog: KLIK!

Pierwsze wrażenie (9/10)

Wchodzę na blog. Witają mnie przyjemne, stonowane kolory. Nic nie rzuca się w oczy na tyle, żeby można było stwierdzić, że źle się przegląda. Jednak razi mnie jedna rzecz, za którą odjęłam punkt. Mianowicie chodzi mi o tekst w prawym pasku bocznym. Dodaję screen:


Nie tylko w tym gadżecie, we wszystkich. Czcionka jest za gruba i zbyt widoczna, odciąga uwagę od posta. Nazwa bloga jest prosta, łatwa do zapamiętania, ale troszeczkę dziecinna. Daję plus za favikonę, którą jest, jak mi się wydaje, babeczka.


Wygląd (9/10)

Tak jak pisałam wyżej, autorka użyła do swojego bloga stonowanych kolorów, które są przyjemne dla oka i nie odciągają uwagi czytelnika rzucając się w oczy. Plusem jest również to, że nagłówek jest najprawdopodobniej robiony "własnoręcznie".


Można na blogu znaleźć różne ładne zdjęcia, gify itp. Posty i ich tytuły są pisane czytelną czcionką z polskimi znakami, co jest bardzo ważnym aspektem, jeśli chodzi o wygląd. Odjęłam punkt za to, co opisałam w punkcie wyżej - zbyt duża i gruba czcionka w nazwach gadżetów. Co jeszcze mnie trochę zraziło - zbyt wąski na tę czcionkę pasek. Dokładniej chodzi mi o to, że tekst, który powinien być w jednej linii, przeskakuje do drugiej:


Styl postów (20/20)

Daję maksymalną liczbę punktów. Podoba mi się, jak autorka opisuje swoje dni, czy to poprzednie, czy teraźniejsze, czy przyszłe. Używa prostych i zrozumiałych słów, nie udaje "dyplomatki", jak próbują robić to inne bloggerki (bez urazy) posługujące się wyrazami, których nikt nie rozumie. Notki są proste, ładne, poukładane. Kolor czcionki i jej kształt bardzo pasuje do reszty bloga. Nic dodać, nic ująć :)

Dodatki we wpisach (5/5)

Oczywiście max. Juszka dodaje ładne zdjęcia, które są równe rozmiarem i równolegle rozmieszczone, co można spotkać na blogach coraz rzadziej. To ważne, trzeba dbać o estetykę. Autorka dodaje też gify i filmiki.

Dodatkowe punkty (7/10)

Przyznałam dodatkowe punkty za:

  • porządek panujący na blogu
  • urzekający wygląd
  • własny nagłówek
  • zakładki
  • ciekawe gadżety
  • kursor z babeczką
  • ciekawe posty
_________________

Otrzymujesz 50 punktów na 55 możliwych! To jak na razie najlepszy wynik w naszej ocenialni, który zadecydował o umieszczeniu Twojego bloga na liście THE BEST. Gratulacje!

Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu,
Riley.

4 komentarze:

  1. Gratujuję miejsca w THE BEST !
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całym szacunkiem SYG, ale niedługo zaspamujesz nam swoim linkiem całego bloga. Jeśli tak bardzo zależy Ci na reklamie, to w porządku, zostaw swój link, ale nie w każdej notce... Z góry dziękuję :)

      Usuń
  2. Jeju dziękuje. Jesteś wspaniałą oceniającą. Bardzo cię lubie. Dziękuję za tak ciepłą ocenę :*

    OdpowiedzUsuń