28 listopada 2013

Ocena: artistic-modeling.blogspot.com

Witajcie! Zajmę się oceną bloga Artistic modeling.


Pierwsze wrażenie (10/10)

Artistic modeling to blog, na którym autorka pokazuje prace wykonane własnoręcznie. Plus za ciekawą tematykę. Blog jest naprawdę ładny. Panuje na nim porządek, wszystko jest widoczne i dopracowane. W zasadzie nie mam się do czego przyczepić, bo na pierwszy rzut oka nie znalazłam nic, co mogłoby być powodem odjęcia punktów.


Wygląd (8/10)

Po dokładniejszych oględzinach doszłam do wniosku, że jest tu trochę za różowo. U dołu bloga są bannery do różnych stron. Wszystko byłoby okej, gdyby nie były aż tak porozrzucane, a jeden z nich nie był aż tak ogromny - wykracza poza granice bloga! Poza tym, nie mam się do czego przyczepić. Nagłówek jest duży i ładny, czcionki postów i dodatków, ładne i akceptują polskie znaki, a linki posiadają ciekawą animację. Podoba mi się również favikon i kursor, którym jest babeczka. Pasek boczny zawiera tylko przydatne gadżety.


Styl postów (19/20)

Brawo! Po przeczytaniu kilku Twoich postów byłam pod wrażeniem. Nie znalazłam żadnego błędu! Tak trzymaj. Twoje wpisy są ciekawe i zachęcają do dalszego czytania. Duży plus za tematykę postów, trzymasz się jednego. Rozumiem,  że jest to blog o konkretnym temacie, ale niektórym zdarza się od tego odbiegać. Jedynym mankamentem Twoich wpisów jest słabo czytelna czcionka. Niepotrzebny jest w niej cień.


Dodatki we wpisach (5/5)

Nie mam tutaj za dużo do pisania. Dodatki to głównie zdjęcia, na których widnieją obiekty zrobione własnoręcznie przez autorkę. Dostała maksymalną liczbę punktów, ponieważ ukazują tematykę bloga, nie ma nic niepotrzebnego, panuje "ład i skład".



Dodatkowe punkty (4/10)
  • przydatne gadżety
  • porządek
  • bezbłędność
  • monotematyczność
_____________________

Podsumowanie: 46/55. Wspaniały wynik. Naprawdę niewiele zabrakło do tego, by Twój blog znalazł się na liście THE BEST. Proponuję poprawić kilka rzeczy, wtedy będzie idealnie. 

Pozdrawiam, 
Riley.

____________________________________

Z tej strony Riley. Dawno mnie nie było, za co przepraszam bardzo, bardzo, bardzo mocno! Nie chcę się głupio tłumaczyć, ale powodem mojej nieobecności był długoterminowy brak komputera. Nie miałam żadnej możliwości, by chociażby poinformować kogokolwiek o tym, że mnie nie będzie. Przykro mi z tego powodu, że ucierpiały na tym osoby, które są w mojej kolejce. Jak najszybciej postaram się nadrobić zaległości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz