28 listopada 2013

Ocena: thestarsofgroud.blogspot.com

Witam kochani! :) Dziś ocenie blog: http://thestarsofgroud.blogspot.com/.

Pierwsze wrażenie:  (10/10)

Gdy weszłam na bloga przywitał mnie miły nastrój powiązany z muzyką i kwiecistymi wzorami. Bardzo pozytywnie :)

Wygląd: (10/10)

Tu również nie mam do czego się przyczepić. Nagłówek jest wręcz rewelacyjny.

The♥truth♥about♥beauty

Na serio bardzo mi się podoba! Szablon świetnie komponuje całość bloga i zachęca do czytania. Moim zdaniem wygląd bloga jest bardzo istotna. Jeżeli wygląda ładnie czytelnicy chętniej wezmą się za czytanie. 

Styl postów: (20/20)
Dawno nie czytałam tak ciekawego bloga :) Ortografia raczej nie naganna :) Bynajmniej nie dopatrzyłam się żadnych błędów. Treść interesująca. Oby tak dalej!

Dodatki we wpisach: (5/5) 
~zdjęcia
~filmiki (2p)
~linki
~różnorodność czcionki  

Dodatkowe punkty:(5/10)
~muzyka w tle
~pomoc innym, tego jeszcze nie widziałam na żadnym blogu dlatego też przyznaję aż 3p gdyż uważam to za słuszną akcję i cieszę się, że ludzie biorą w niej udział :) 
~miejsce do pomysłów na posty czytelników
Napisz list do chorego dziecka


Gratuluję! Zdobyłaś aż 50p ! Co oznacza, że zakwalifikowałaś się do listy THE BEST! Oby tak dalej! Świetny blog życzę powodzenia w dalszym pisaniu.

Pozdrawiam Myszka ;3

1 komentarz: