1 grudnia 2013

Ocena: life-of-inspirations.blogspot.com

Dzisiaj ocenię blog life-of-inspirations.blogspot.com.


Pierwsze wrażenie (8/10)

Blog mi się spodobał. Jest prosty, ale nie nudny. Nagłówek jest przyzwoity, tak samo jak nazwa. Rzucają się w oczy ciekawe dodatki: pasek muzyczny, favicona i zmieniony kursor. Nazwa bloga jest bardzo ogólna, ale w porządku. Może pasować do wielu blogów o różnej tematyce. Ogólnie blog wygląda w miarę porządnie.


Wygląd (7/10)

Styl bloga, jak napisałam wyżej, jest prosty. Dominuje biel. Nagłówek jest ciekawy, pozwolę sobie stwierdzić, że prawdopodobnie zmieniacie go ze względu na okazję. Teraz jest zimowy, wiadomo dlaczego. Zdjęcia w nim są ładne. Moje zastrzeżenie to fakt, że trzeci obrazek jest troszkę obcięty. Kolor nagłówka jest zbliżony do koloru bloga, aczkolwiek nie jest identyczny. Napis jest w porządku, taki sam jak tytuł bloga. Tło jest koloru bardzo jasnego niebieskiego, pasuje do panującej tu zimowej atmosfery. Proponowałabym jednak zmienić je na nieco ciemniejsze, gdyż z początku ciężko odróżnić biel od tego błękitu.

Styl postów (14/20)

Pozwolę sobie zacząć od zaznaczenia błędów w poniższym fragmencie tekstu (przypomnienie:     błąd ortograficzny,     błąd interpunkcyjny):

"Normalnie nie lubię poniedziałków z resztą pewnie jak każdy. Więc dzisiaj jak co tydzień wstałam rano, szybko się ogarnęłam i niestety poszłam do szkoły. Po paru godzinach wreszcie skończyły się lekcję. Szczęśliwa wróciłam do domu, weszłam do pokoju a na moim biurku leżała biała wypchana po brzegi  koperta. Od razu wiedziałam co w niej jest  więc nie czekając ani chwili dłużej otworzyłam ją a tam w środku mnóstwo ćwieków. Nie mówiłam wam tego ale w zeszły wtorek zamówiłam paczkę z firmy  sajbazar.com pełną ćwików. Nie pożałowałam tego ani trochę -  ćwieków było mnóstwo nie za dużo nie za mało. Wszystko było estetycznie zapakowane. Jedynym minusem było to ,ze kilka ćwików było niestety powyginanych ale nie widać tej drobnej wady na tle tych wszystkich zalet :). muszę przyznać ,że jest bardzo zadowolona ani trochę nie żałuje daje pięć gwiazdek ."

 Przede wszystkim zauważalna jest interpunkcja. W drugim zdaniu "Więc dzisiaj jak co tydzień wstałam rano..." proponowałabym zastosować wtrącenie w zaznaczonym miejscu. Zaznaczyłam również kilka błędów ortograficznych, ale są to tak naprawdę literówki, niezastosowanie polskiego znaku itp. 
Ogółem Wasz styl pisania jest w porządku, piszecie dobrze. Posty są przede wszystkim o bieżących wydarzeniach. Dodatkowo przedstawiacie różne stroje, prowadzicie losowania i opisujecie różne ważne tematy. Czcionka postów akceptuje polskie znaki, jednak ta umieszczona w tytule notki już nie. Proponowałabym ją zmienić. Plus za zdjęcia w każdym poście.


Dodatki we wpisach (5/5)

Dodatki to przede wszystkim zdjęcia. Są dobrej jakości i jak wspominałam wyżej, znajdują się w każdej notce. Fajnie, że większość z nich są Wasze.

Dodatkowe punkty (5/10)

Zwróciłam uwagę przede wszystkim na:
  • pasek muzyczny
  • faviconę
  • zmieniony kursor
  • podstrony
  • zdjęcia w każdym poście
Podsumowując, zdobywacie 39 punktów na 55. Gratuluję, bardzo dobry wynik. Radzę zastosować się do moich rad, aby blog był jeszcze lepszy. Powodzenia w blogowaniu ;)

- Inna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz