30 listopada 2013

Ocena: perlowemarzenia.blogspot.com/

Hej! :D Dziś ocenię dla was bloga perlowemarzenia.blogspot.com/.

Pierwsze wrażenie(6/10)

Adres bloga dość przeciętny, ale blog wygląda na dość sympatyczny.

Wygląd (4/10)

Nagłówek podoba mi się średnio. Jak dla mnie jest zbyt monotonny, wstawiłabym coś bardziej kolorowego. No chociaż to czerwone serce poprawia wygląd.
perłowe marzenia

Co do szablonu... Jak na moje oko zupełnie nie pasuje do nagłówka. Muszę się jeszcze przyczepić do górnego paska, powinnaś zmienić jego kolor gdyż jest on nieodpowiedni do reszty.

Styl postów(3/20)

Po pierwsze twoje posty są często za krótkie. Ortografie za to masz w porządku. Musze się jeszcze przyczepić do tego, że piszesz dość nieciekawie. Musisz nad tym popracować. Jednak najgorszą rzeczą jaką zobaczyłam są zdjęcia, które wstawiasz.


Jakoś zdjęć jest wprost tragiczna. To wręcz niedopuszczalne by publikować takie zdjęcia.

Dodatki we wpisach (2/5)
~niektóre zdjęcia/obrazki
~muzyka

Dodatkowe punkty (1/10)
~podział na podstrony

Otrzymujesz tylko 16 punktów. Powiem Ci, że jest wprost tragicznie. Musisz jeszcze dużo popracować nad blogiem żeby doprowadzić go do porządku. Nie mniej mi za złe tej oceny, ale muszę taka moja rola by oceniać szczerze. Życzę sukcesów w prowadzeniu bloga.

Pozdrawiam Myszka ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz