7 lutego 2014

Odmowa: zapiski-w-dzienniku.blogspot.com

Niestety, ale jestem zmuszona wystawić odmowę oceny bloga Patrycji, który można oglądać pod linkiem zapiski-w-dzienniku.blogspot.com. Powód? Blog został opuszczony 27 listopada 2013 roku i to właśnie z tego dnia jest ostatni post. W regulaminie zostało wyraźnie napisane, że nie oceniamy blogów opuszczonych, z wyjątkiem zakończonych opowiadań, do których zapiski-w-dzienniku.blogspot.com zdecydowanie nie należy.

Od Aoi-chan: Jak widzicie, ruszyłam z ocenami z mojej kolejki. Kiedy tylko skończę z blogami, które zostały zgłoszone do mnie (jak to brzmi... nie, nie jestem seryjnym mordercom blogów), zajmę się tymi z wolnej kolejki. Pragnę poinformować, że N. jest na urlopie i wróci prawdopodobnie w przyszłym tygodniu. Proszę o cierpliwość! :) Przypominam także, że nabór na oceniających jest wciąż otwarty. Więcej informacji znajdziecie w odpowiedniej zakładce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz