20 marca 2014

Ocena: next-avengers.blogspot.com

1) Pierwsze wrażenie [5-5 punktów]

Adres bloga jest prosty i łatwy do zapamiętania. Nazwa boga jet równocześnie jego adresem lu jego częścią.
Moje wrażenie jest pozytywne, pełne dobrych przeczuć.

2) Wygląd [7-10 punktów]

Zamiast nagłówka i osobnego tła oraz szablonu mogłabyś, to wszystko połączyć. Było, by to bardziej estetyczne i przejrzyste. Jeżeli jednak chodzi o doczesną sytuację nie wygląda ona źle. 
Najważniejsze jest to, że starałaś się zjednoczyć całość w jednym kolorze, dzięki temu nie razi to tak bardzo w oczy.
Jak już wspomniałam kolorystyka jest dobrze dobrana, co dało Ci moje uznanie. 
Czcionka jest taka sama na całe platformie co jest bardzo dobrym wyjściem, bo wszystko się nie zlewa i nie psuje efektu, tyko nadaje stronie pozytywnego efektu.
Co do przejrzystości jest bardzo dobra, wszystko ładnie się komponuje nic niczego nie wypiera.

3) Treść [17-20 punktów]

Miejscem akcji jest miasteczko Manhattan. W miejscu tym mieszkający ludzi wiedzą o istnieniu stworów, których można nazwać '' kosmitami''. Mieszkańcy próbują z nimi walczyć co nie jest łatwe. Jednak po podjęciu prób i wielu przygotowaniach udaje, im się to. 
Akcja toczona jest w czasie teraźniejszym co nie jest łatwym zadaniem i trzeba poświęcić swój czas i włożyć ogromny wkład pracy. Autorka jednak znakomicie daje sobie radę.
Rozpatrując fabułę i wątki potoczone są one/ona bardzo dobrze. Nie mam do nich żadnych zarzutów. 
Wszystko skupia  się na jednym temacie, który stopniowo się rozwija. Ogółem piszesz bardzo dobrze.
Nigdy wcześnie nie natknęłam się na tego typu temat. Owszem, są bardzo podobne blogi, ale Ty wybrałaś takie rozwinięcie akcji, które trudne, by było do powtórzenia.
Jak już nieraz wspomniałam piszesz bardzo dobrze. Świetnie wszystko opisujesz i układasz wydarzenie tak, by zgrały się w jedną całość. Wtrącając, o to właśnie chodzi na blogu.
Czytając opowiadanie natknęłam się na błędy interpunkcyjne, są one dość widoczne. Radziłabym Ci to poprawić, możesz skorzystać ze specjalnych programów.

4) Podstrony (dot. kart na blogu) [10-10 punktów]

Poprawność podstron jest bardzo dobra, nie dopatrzyłam się żadnych błędów.
Czytając nazwę odpowiednie podstrony od razu można się domyślić o czym będzie informowała nas treść w odpowiedniej zakładce.
Jak się pewnie domyślasz do stylu pisania nie mam żadnych zarzutów.

5) Dodatkowe punkty [0-5 punktów]

Nie przyznaję dodatkowych punktów.

Ps. Zachęcam do czytania tego bloga.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz