23 kwietnia 2014

Rezygnuję

Tak, niestety nadszedł ten czas, że muszę zrezygnować z pisania tutaj. Powód? Głównie dlatego, że wolę swój czas na komputerze poświęcić czemuś, co kocham robić, a nie tylko lubię. Poza tym... Znacznie przeszla mi ochota na czytanie blogasków, które, nie oszukujmy się, często do najlepszych nie należą. Zdecydowanie wolę samodzielnie wybierać co czytać, kiedy czytać i jak czytać, na co ocenialnia mi nie pozwala.

Jak to dalej będzie z administracją? Proszę o wypowiedzenie się autorek (N, Yuki) w komentarzach pod tym postem, odpowiadając na pytanie: Czy chciałabyś dalej prowadzić tą ocenialnię? Daję ograniczony czas, tj. do końca tego tygodnia (27.04.br, godz. 20.00). Jeśli do tego czasu nie otrzymam odpowiedzi, oficjalnie otworzę "nabór" na nową administratorkę. Na czym będzie on polegał? Nie chce mi się bawić w ocenianie jakichkolwiek prac, więc po prostu: Kto pierwszy ten lepszy!

5 komentarzy:

  1. W takim razie proszę o przeniesienie mojego bloga (moje-abbey-road). Najchętniej do N, gdyby się zgodziła mimo zamkniętej kolejki (plooosię!), ale jeśli jednak się nie zgodzi, to u Yuki też będzie fajnie.
    No i odradzam robienia zasady wg zasady kto pierwszy ten lepszy, bo jak się trafi ktoś beznadziejny, to długo nie pociągniecie. Lepiej już przeczytać czyjąś pracę i nie mieć później zażaleń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy - nie interesuje mnie to, co stanie się z tą ocenialnią po moim odejściu. A na czytanie prac zupełnie nie mam ochoty.

      Usuń
  2. Myślałam, czy nie zgłosić się tu na oceniającą, ale nie wiem, czy w tym momencie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie dam rady. Właściwie zastanawiam się, czy nie odejść. Bez Ciebie to już nie ma sensu Aoi-chan.

    OdpowiedzUsuń