30 lipca 2013

Ocena: lifex1x1.blogspot.com

Cześć. Po pierwsze to chciałabym się przywitać. Jestem Myszka i będę pomagać Ginny prowadzić bloga :) Bynajmniej przez okres próbny a potem się zobaczy ;)
Dziś ocenie blog Natalii.

Pierwsze wrażenie: (6p. na 10p.)
Średnie. Adres bloga dość banalny. Brakuje w nim pomysłowości i jakiego kol wiek wysiłku. Uważam, że jest zbyt wiele blogów z tą nazwą. W widżetach trochę brakuje mi zdjęcia autorki bloga ale za to jest krótki opis, który naprowadza nas w pewnym stopniu na to jaka jest autorka.
"Cześć. Jestem Natalia i mam 12 lat. Jestem początkującą blogerką. Interesuję się fotografią i muzyką. Nie umiem rozpisywać się na temat mojej osoby, więc myślę że po postach poznacie mnie lepiej :)"
 Kursor jest zwyczajny a na blogu brakuje wszelkich dodatków. Co jest dużym minusem. Ubogo. No ale świetne są obrazki na górze.

Wygląd: (5p. na 10p.)

W tle od razu rzuciły mi się w oczy kwiat. Wzór przypomina kanapę z starych filmów. Modny był około dwóch lat wstecz. No ale nie to jest problemem a fakt, że fragmenty układanki w tle nie dokładnie się składają przez co po prawej jak i lewej stronie widać linie która przerywa obrazki. Utrata punktu za nie dokładność i brak estetyki. Nie tylko treść się liczy ale i wygląd bloga. Za to daje punk za obrazki w nagłówku bloga, są na serio świetne (co już pisałam) .
my life, my problem
Czcionka jest zwyczajna ale to dobrze bo bynajmniej jest czytelna. Ewentualnie zmieniłabym czcionkę nagłówków postów na jakąś ciekawszą.

Styl postów (20p. na 20p.):

Blog jest pisany w formie luźnych przemyśleń. Moim zdaniem typowa forma pamiętnikowa. No ale uważam, że takie coś czyta się dobrze gdyż łatwiej wejść w czyjś świat. Ortografia raczej nienaganna co bardzo dobrze świadczy o blogger-ce. Posty na ogół ciekawe i dobrze się je czyta.


Dodatki : (1p. na 5p.)
Jedyne dodatki to zdjęcia w niektórych postach, przez co daję tak niską ocenę. Znalazłam również licznik odwiedzin ale jako, że jest ukryty na samym dole bloga (tak, że normalny czytelnik go nie znajdzie) brak punktu.

Dodatkowe punkty: (3p. na 10p.)

Dwa punkty daję za to, że blog został nominowany do Liebster Blog Awards. Jeden za możliwość obserwowania (coraz więcej blogger-ek o tym zapomina) i za 15 obserwatorów (no to jednak znaczy, że ktoś tam zagląda).

Wynik: 35p. na 55p.
Nawet nie źle. Starałam się być obiektywna i oceniać uczciwie.  Życzę powodzenia w dalszym pisaniu.

Pozdrawiam Myszka ;3

7 komentarzy:

  1. Coś mi się wydaje ,że za obserwatorów i za ich ilość nie powinno się dawać punktów. Ja za to nie dostałam.
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. punkt był głównie za to że wgl jest taka możliwość bo spotkałam się z ty, że na wielu blogach nie ma tego. :P

      Usuń
  2. fajny pomysł na bloga, oryginalny... na pewno zgłoszę się do oceny ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne oceniasz : ) Masz bardzo oryginalnego bloga ; ) Zapraszam do mnie AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słabo ocenione, punkty za obserwacje? A te obrazki takie świetne? Po prostu kolejna beznadziejna generacja sit models. A co do dodatków, kursorów, itp...czy nikt już nie docenia czegoś prostego, ale z gustem?
    http://wirtualnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcesz oceniać po swojemu zgłoś się do ocenialni na oceniającą a nie krytykuj mojego sposobu oceniania :P

      Usuń