22 sierpnia 2013

Ocena: e-psiak.blogspot.com

Witajcie kochani. Dzisiaj ocenię kolejny blog Huskany, do którego przeniesiecie się poprzez kliknięcie w ten link. Zaczynamy.

Pierwsze wrażenie (9/10)

Blog na pierwszy rzut oka jest bardzo ładny, przejrzysty i zachęcający. Jednak po dłuższych oględzinach stwierdziłam, że tło jest zbyt rażące. Powinno być mniej kontrastujące z nagłówkiem, bo odciąga uwagę. Kursor to pies. Strzelam, że jamnik. Plusem jest również oryginalny adres bloga: nie za krótki, nie za długi i prosty do zapamiętania. Blog jest jednotematyczny, co jest ogromnym plusem, szczególnie dla miłośnika psów.

Wygląd (8/10)

Podoba mi się nagłówek, na którym widnieje pies. Jest duży, ale to bardzo pasuje do bloga. Plusem jest również to, że gadżety na blogu są jedynie takie, które mogą być przydatne. Nie ma nic zbędnego. Razi mnie jednak to nieszczęsne tło, za które odjęłam dwa punkty. Na początku nie rzuca się w oczy, ale po dłuższym czytaniu bloga jest troszeczkę denerwujące. Podoba mi się również styl czcionki w tytule posta, który akceptuje polskie znaki i jest naprawdę ładny. 


Styl postów (19/20)

Bardzo ładnie piszesz posty i nie masz problemów z ortografią. Jedyną rzeczą, za którą odjęłam punkt, jest częste pojawianie się podwójnych znaków zapytania na końcu zdania. Cóż, musisz nad tym popracować. Pomijając ten fakt, posty są na konkretny temat. Bardzo przydatne dla właściciela psa. Długość postów jest optymalna, autorka nie zanudza czytelnika i pisze prostym językiem. Naprawdę, jestem pod wrażeniem. Notki są pisane prostą i czytelną czcionką.

Dodatki we wpisach (5/5)

W każdym wpisie znajdują się przydatne zdjęcia, do tego są podlinkowane. Działają jako odzwierciedlenie przy tekstach na blogu, co jest bardzo wygodne dla odwiedzającego.


Dodatkowe punkty (3/10)
  • za porządek na blogu
  • przydatne gadżety
  • podstrony 
_____________________________

Podsumowanie: 44/55. To naprawdę bardzo dobry wynik, jeden z najlepszych w naszej ocenialni. Tak trzymaj! Niestety, zabrakło kilku punktów do umieszczenia Twojego bloga na liście THE BEST

Pozdrawiam i życzę powodzenia, 
Riley.

5 komentarzy:

  1. Mam takie pytanie czy można zgłosić takiego bloga
    http://kronika-howrse.blogspot.com/

    Blog ten jest o grze Howrse no i nie wiem czy opłaca się go zgłaszać jakby co czytałam regulamin i wiem tylko, że nie można dawać blogów do oceny z grafiką , treścią +18 itd. Ale o grach nic nie jest napisane to znaczy, że można. Chciała bym się tylko upewnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w regulaminie nie jest napisane nic na ten temat, to można.

      Usuń
    2. Ok dzięki chciałam się tylko upewnić na 100% :)

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za tak wysoką ocenę :D Nie spodziewałam się tego :)

    OdpowiedzUsuń