21 sierpnia 2013

Ocena: sakuraotori.blogspot.com

Witajcie Kochani <3 Dziś ocenię bloga: http://sakuraotori.blogspot.com/. No to do dzieła :)
Pierwsze wrażenie (10/10)

Przywitało mnie miłe jasne tło. Budzi pozytywny nastrój. Co by tu więcej powiedzieć. A no tak. Sakura Otori. Ciekawy adres bloga. Brzmi mi na japońskie imię i nazwisko ale nie jestem mistrzem w tym temacie...


Wygląd (10/10)

Jestem po prostu zachwycona nagłówkiem, takiego jeszcze nie widziałam. Jest na serio rewelacyjny!
Niestety coś co ja uważam za nagłówek jest wpięte w szablon i nie mogę tego skopiować aby wam tu pokazać ale zachęcam do kliknięcia w link i zobaczenia tego cudeńka. Nadaje niesamowity wygląd całej kompozycji szablonu.

Styl postów (16/20)

Ortografia bezbłędna. Bardzo dobrze. Jak dla mnie posty są trochę za długie, piszesz nawet ciekawie ale za bardzo się rozpisujesz. Proponuje nad tym popracować :) Poprawiło by to ciekawość postów.

Dodatki (4/5)
~trailery
~zdjęcia
~animacje
~teledyski

Dodatkowe punkty (2/10)
~wyszukiwarka recenzji
~ciekawa tematyka

Otrzymałaś 42 punkty. Gratuluję to świetny wynik.  Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.
Pozdrawiam Myszka ;3

4 komentarze:

  1. Nie jest źle jak na pierwszy raz, bowiem to moj pierwszy raz kiedy jestem oceniana. Fakt, piszę trochę za długo ale to za sprawą, że kiedy coś mnie interesuje dostaje słowotoku. Również wszystkie moje komentarze są za długie ;] Dziękuję za trafną krytykę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co dziękować :) Bardzo podoba mi się Twój blog :) Trafiłaś do mnie z dobrą tematyką :)
      Pozdrawiam Myszka ;3

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że ja byłam pierwsza w Twojej kolejce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłaś, ale musiałam naradzić się z właścicielką bloga w sprawie czy mam Cię oceniać czy jednak było by to złamanie regulaminu, dostałaś odmowę...
      Pozdrawiam Myszka ;3

      Usuń