15 sierpnia 2013

Ocena: hachi-hachimitsu.blogspot.com

Witajcie! Tutaj gruszka. Ocenię dzisiaj ten blog: http://hachi-hachimitsu.blogspot.com/
No to zaczynamy...

Pierwsze wrażenie (4/10)

Kingo, wchodząc na Twojego bloga poczułam smutek. To jedyne odczucie. Za co dałam te 4 punkty? Przede wszystkim  za nagłówek. Podoba mi się napis "Stop war Hug more", co myślę, że znaczy coś w stylu "Przestań wojować, przytulaj więcej". Zraziło mnie tylko to zdjęcie dwóch dziewczyn w wannie. Nie żebym nie tolerowała homoseksualizmu, ale uważam, że niezbyt fajnie to wygląda. Adres bloga jest  trochę trudny do zapamiętania. Rozumiem, że Hachimitsu to jedna postać z chińskich/japońskich bajek? Nie wiem o co chodzi.  

Wygląd (6/10)

No cóż, blog jest smutny. Czy o to Ci chodzi? Jest cały czarno - biały no i coś tam trochę szarego... Nie podoba mi się. Jednak, masz plusa za to:

Pasek boczny jest bardzo estetyczny. Kiedy najedzie się myszką na daną podstronę, to jest taka fajna animacja. Plus do tego dochodzą ikonki pod podstronami; twitter, deviantart, facebook, YT. Fajnie ;)
Blog jest smutny, ale czytelny. Za to głównie dostałaś punkty.

Styl postów (20/20)!

Fantastycznie! Przeczytałam trzy posty i nie znalazłam ani jednego błędu! Oby tak dalej. Czcionka jest czytelna i akceptuje polskie znaki, co również jest dużym plusem. Blog jest Twoim pamiętnikiem, z tego co widzę. Absolutnie nie mam zastrzeżeń do tego, że piszesz czasem smutno, ale takie masz odczucia. Najważniejsze jest to, że piszesz szczerze. Posty czyta się przyjemnie. Po za tym rzadko kiedy widzę takie blogi. Raz, że bezbłędnie napisane, dwa, że szczerze. Myślę, że właśnie dzięki temu masz obserwatorów.

Dodatki 3/5

Otrzymałaś 3 punkty za:

  • Zdjęcia.
  • Muzykę.
  • Gify.
Dodatkowe punkty 3/10
Otrzymałaś 3 punkty za:
  • Znakomitą znajomość ortografii, interpunkcji. Literówek też nie znalazłam.
  • Estetyczny pasek boczny.
  • Szczerość. 
------
Kingo, zdobyłaś 36/55 punktów. Gratulacje!
To znakomity wynik. Mogłabyś popracować jedynie nad wyglądem bloga, ale to rzecz gustu. Uważam, że Twój blog i tak jest warty uwagi. ;)

Życzę Tobie dalszych sukcesów w blogowaniu!

Pozdrawiam,

Gruszka

2 komentarze:

  1. Nawet niezły wynik :3
    ja myślę ,że jej chodzi o to żeby było tak 'mrocznie'
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ocenę bloga :)

    OdpowiedzUsuń