14 sierpnia 2013

Ocena: megmyfashion.blogspot.com

Dzisiaj oceniam megmyfashion.blogspot.com...

Pierwsze wrażenie (6 na 10p.)

Tło bardzo rzuca się w oczy- jest to wieża Eiffla. Dalej- nagłówek- mam wrażenie, że boki są trochę ucięte. Blog wydaje się być przejrzysty- myślę, że nie będę miała problemów z czytaniem postów. Adres bloga: megmyfashion.blogspot.com i nazwa: Meg my fashion kojarzą mi się z modą, ale nie mam pomysłu co może znaczyć to tajemnicze "meg". Favikona bloga jest... dziwna. Zupełnie nie wiem co to jest. Może jakiś patyk na białym tle? Nie mam pomysłu. Kursor- ładny, ale moim zdaniem trochę za duży.

Wygląd (7 na 10p.)

Ładnie, ładne i ładnie. Nie podoba mi się jednak kilka rzeczy... Po pierwsze zdjęcie w pasku bocznym Autorki. Nie jest ono najładniejsze.

















Nie podoba mi się to niebieskie obramowanie. Jest niedokładne. Tło- świetne, ale po kilku minutach przeglądania postów staje się męczące.

Z resztą jest wszystko dobrze. Czcionka nie przeszkadza w czytaniu. Bardzo podoba mi się gadżet "Cytaty"- jeszcze nigdy czegoś takiego nie widziałam.

Styl postów (18 na 20p.)

"Jak mówiłam, w tym tygodniu nie pisałam żadnego postu. Jakiś czas temu wróciłam z już z gór i wzięłam się za pisanie postu."

Po co te powtórzenie? Można było użyć słowa wpis, albo notka! W dodatku trochę jest nie po polsku. 

"Dopiero ostatnio zauważyłam, ze lipiec tak szybko zleciał i został jeszcze tylko jeden miesiąc wakacji. Dlatego też staram się je wykorzystywać jak tylko mogę."

Ale... jest mało takich błędów. Zapewne są to przeoczenia. Posty są zazwyczaj długie. Są o modzie, ale zdarzają się też "pamiętnikowe" notki. 

Dodatki (4 na 5p.)

W niektórych wpisach są cytaty, w innych link do filmików z muzyką. Są też zdjęcia udane...



















...i nie udane...
















Dodatkowe punkty (2 na 10p.)

*za gadżet z cytatami i cytaty w niektórych wpisach,
*za długie wpisy (zazwyczaj)

Wynik: 37 na 55p.
Nieźle! Uzyskałaś prawie 40 punktów! Jest to dobry wynik, ale trzeba jeszcze coś zmienić...

Pozdrawiam,
Ginny

1 komentarz:

  1. Jeej ;3 nie spodziewalam sie az tak dobrej oceny jak ta. Dziekuje, ze poswiecilas troche czasu na ocenienie mojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń