16 sierpnia 2013

Ocena japonskigeodeta.blogspot.com

Witajcie :D Dziś ocenie blog http://japonskigeodeta.blogspot.com/. ;)
Pierwsze wrażenie (10/10)
Blog bardzo mi się podoba. Przywitał mnie delikatny róż i piękna muzyka w tle. Nie jestem fanką różu ale ten wyjątkowo ładnie wygląda. Adres bloga dość wyjątkowy, jeszcze nie spotkałam się z czymś podobnym co jest dużym plusem. Na pierwsze wrażenie nie mam zastrzeżeń.

Wygląd (9/10):
Tak jak już wspomniałam bardzo podoba mi się kolor szablonu. Oprócz tego na blogu jest dość ciekawy nagłówek.

Japoński Geodeta

Zafascynowałam się tym okiem. Po za tym podoba mi się użyta czcionka.
Napisy w poniższym dodatku są troszkę za ciemne przez co lekko nie czytelne.

Strony

To przydałoby się zmienić dla wygody czytelników.
Tak czy siak wygląd zrobił na mnie ogólnie duże wrażenia. Dawno nie widziałam tak ładnie skomponowanego wyglądu bloga.

Styl postów (20/20):
Notki nie są ani za długie ani za krótkie. To dobrze. Po za tym są pisane na prawdę ciekawie. Od razu widać, że osoba która pisze tego bloga na prawdę kocha to o czym pisze. A to bardzo wzbogaca posty. Cóż więcej mogę napisać... Wszystko jest ok nawet nie mam się do czego przyczepić heh
Dodatki (4/5):
~zdjęcia i obrazki z anime (własne i nie tylko)
~muzyka
~teledyski AMV (anime music video)
~animacje

Dodatkowe punkty (7/10): 
~muzyka
~czytelność postów, dodatków itp.
~bezbłędna ortografia
~gadżet z polecanymi stronkami
~różnorodność wpisów
~gadżet z etykietami (coraz rzadziej spotykany)
~tematyka


Zdobyłaś 50 na 55 punktów co oznacza, ze trafiasz na nasza listę THE BEST! Gratuluję serdecznie :) 
Pozdrawiam Myszka ;3 


8 komentarzy:

  1. Gratulacje! Myszko... taka prośba. Jestem w wolnej kolejce, mogłabyś ocenić mój blog? Oczywiście ni chcę robić niepotrzebnego kłopotu.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wysoką i szczerą ocenę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem nie słuszna jest ta ocena powinno być troszkę mniej.
    sweet-young-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem bardzo sluszna a jak Tobie sie nie podoba to juz nie moj problem ;p

      Usuń
  4. A moim zdaniem niesłuszne jest to, że ciągle zostawiasz w komentarzu swój link. To robi się trochę denerwujące. Z góry przepraszam również Myszkę za odebranie jej komentarza :)

    OdpowiedzUsuń