17 sierpnia 2013

Ocena: rysunek-przyroda-no-i-ja.blogspot.com

Hej :) Dziś ocenię blog http://rysunek-przyroda-no-i-ja.blogspot.com/.
Pierwsze wrażenie (6/10)
No szczerze to nie powalił mnie. No ale nie każdy blog musi wyglądać szałowo żeby być ciekawym... Miłym aspektem jest muzyka w tle. Adres bloga dość ciekawy.

Wygląd (5/10)
Pierwsze do czego się przyczepić muszę to baner, jest w połowie nie czytelny.
Moim zdaniem zamiast tylu kolorów czcionki mogłabyś zrobić sobie ładny kolorowy szablon, nadało by to ciekawego wyglądu. Za to podoba mi się nagłówek. Doskonale oddaję adres bloga.

My very nice blog ^_^

Styl postów: (7/20)
Ortografia na ogół dobra. Ewentualnie jakieś literówki:
Fotografowałąm rozwijające się winogrona, oraz siebie - na drzewie.
Po za tym dość często zapominasz o "kropce" na końcu zdania:
Na tym blogu powinno pojawiać się coraz więcej zdjęć tego typu.
 W końcu przedstawiłam mój ulubiony kolor .
Posty są o wiele za krótkie i tak w zasadzie o niczym. Powinnaś nadać im taki własny, indywidualny charakter, bo na razie piszesz notki które w zasadzie nic nie mówią a to zupełnie bez sensu. Musisz koniecznie popracować nad stylem swoich postów i troszkę bardziej je wydłużyć. 

Dodatki (2/5):
~zdjęcia (trochę słabej jakości no ale są... a no i pomyślałabym o wstawianiu nie tylko połączonych zdjęć)
 





~no i masz jeden filmik, dość nowatorski....
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rGvQjV-S2g4
Dodatkowe punkty (1/10):
~muzyka w tle

Zdobyłaś 21 punktów. Zauważyłam, że jesteś początkującą blogger'ką więc to i tak dobry wynik. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga.

Pozdrawiam Myszka ;3  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz