18 sierpnia 2013

Ocena: sweetdreams121.blogspot.com


Na początku chcę tylko powiedzieć, że wyjeżdżam na krótki urlop. Wracam 24 sierpnia. A teraz przechodzę do oceny bloga: sweetdreams121.blogspot.com.

Pierwsze wrażenie (6 na 10p.)
 
Sweet Dreams znaczy słodkie sny. Ciekawe, ale znam już kilka blogów z podobną nazwą. Adres bloga- sweetdreams121.blogspot.com- pochodzi od nazwy. Zastanawiają mnie tylko te liczby na końcu- co one mogą znaczyć? Favikona- granatowe kwadraty na fioletowym tle. Cóż... zupełnie nie kojarzy mi się z czymś słodkim ani ze snami.  Nagłówek- lepszy od favikony, bardzo ciekawy kolaż. Tło jest już bardziej słodkie i bajkowe- podoba mi się. Nie spodobała mi się blokada kopiowania- po co ona?

Wygląd (8 na 10p.)
 

Jak już wspominałam nagłówek jest  ładny, tak samo jak tło.



Na zdjęciu wyżej zaznaczyłam zmiany czcionki w tekście. Nie wygląda to estetycznie. Odejmuję za to punkt. 

Tytuły notek są wyśrodkowane- bardzo ładnie. Czcionka w postach jest czytelna.

Styl postów (16 na 20p.)

Niestety nie mogłam poprawić błędów, które znalazłam (blokada kopiowania). Dlatego po prostu je zaznaczyłam.





Odejmuję punkty głównie za te błędy. Jest trochę powtórzeń, braków przecinków itd. Posty są nawet długie. Pisane są niezłym stylem, choć moim zdaniem trzeba go udoskonalić.

Dodatki (2 na 5p.)

W postach jest dużo zdjęć i obrazków. Szkoda, że są brzydko umieszczone.





Dodatkowe punkty (1 na 10p.)

*za tło

Wynik: 33 na 55p.
Gratuluję! Uzyskałaś niezły wynik!

Pozdrawiam,
Ginny

4 komentarze:

  1. Te powtórzenia w ostatnim dlatego, że przepisywałam z buteleczki.
    Dzięki za ocenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli masz dobre serce, to pomóż. Proszę, wejdź tutaj: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1943-uratujmy-wieczorynke-promocja.html i podpisz petycję. Tam znajdziesz więcej informacji na temat sprawy itp., proszę też o reklamy - np. na swoim blogu czy gdziekolwiek indziej. Wierzę w Ciebie! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysl z ocenianiem blogow :-)


    Www.yeolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń