25 sierpnia 2013

Ocena: liv--blog.blogspot.com/

Pierwsze wrażenie (9 na 10p.)

Adres bloga to  liv--blog.blogspot.com. Kojarzy mi się to z życiem. I zgadza się. Blog jest o życiu Autorki w USA. Nazwa bloga to Liv blog. Pochodzi ona z adresu, ale nie za bardzo mi się podoba. Wszystko wydaje się być przejrzyste i myślę, że nie powinnam mieć problemu z czytaniem treści.

Wygląd (8 na 10p.)


Nagłówek nie powala na kolana. Autorka zdecydowała się utrzymywać blog w barwach koloru szarego, białego i niebieskiego- bardzo duży plus. Dzięki temu bez problemu czytam i przeglądam notki i skupiam się na treści.

Styl postów (16 na 20p.)

Znalazłam kilka błędów:

*wpis: My school - Masconomet Regional School

"Poproszono mnie już kilka razy, aby pokazać Wam, jak wygląda moja szkoła. Jako, że nie zrobiłam zdjęć (możliwe, że w przyszłości zrobię), a jesteście ciekawi, jak moja szkoła wygląda to pomyślałam, że wstawię dla Was tu zdjęcia mojej szkoły, które znalazłam w internecie. :)"

"Nie miałam jeszcze szansy dokładnie obejrzeć liceum. Widziałam tylko parter, gdzie jest office, sklep, gdzie można kupić np. koszulki z logo szkoły, na tym poziomie jest też piękna biblioteka, sale artystyczne i w sumie, tylko to zauważyłam będąc tam tylko raz."

"Raz na przedstawieniu, drugi raz, jak były wybory do samorządu szkoły, a trzeci raz, jak przyszedł jakiś strasznie wysoki pisarz, który pisze książki dla młodzieży."

"Piszcie w komentarzach swoje opinie na temat szkół w Ameryce, a w Polsce, systemy nauczania, czy Wasze odczucia, co do szkół w USA."

*wpis: 15 NAPRAWDĘ słodkich babeczek

"No i właśnie skończyliście oglądać 15 NAPRAWDĘ słodkich babeczek. Post może się wydawać zrobiony z nudów, ale trzeba przyznać, że niektóre są naprawdę świetne i ludzie mają talent do dekorowania babeczek. Osobiście jestem kiepska we wszystkim, co ma związek z kuchnią. Nawet porządnie popcornu nie umiem zrobić. xD Taa... Ze mną trzeba iść do MasterChef."

Odejmuję za nie dwa punkty. Zazwyczaj posty są zgodne z tematem bloga- o USA, jednak ten o babeczkach nie wiem co miał wspólnego z tym krajem. Notki są długie i można z nich się wiele dowiedzieć.

Dodatki (1 na 5p.)


Autorka dodaje zdjęcia, szkoda tylko, że nie wszystkie są zrobione przez Nią.

Dodatkowe punkty (1 na 10p.)


*za przejrzystość

Wynik: 35 na 55p.
Uzyskałaś więcej niż połowę punktów, jednak trochę brakuje Ci do perfekcji i umieszczenia w gadżecie "THE BEST".

Pozdrawiam,
Ginny

1 komentarz:

  1. Dzięki za ocenę mojego bloga. :) Chcę tylko dodać, że zazwyczaj dodaję swoje zdjęcia. xD No i nie piszę "Wam, Was", bo uznałam, że to zbyt formalne, a chcę pisać dla swoich czytelników, jakbym siedziała obok i z nimi rozmawiała. Jednak i tak dziękuję za ocenę. ;)

    Liv.

    OdpowiedzUsuń