15 września 2013

Ocena: http://dominikaana.blogspot.com/

Wybaczcie, że tak długo nie pisałam... Mam ostatnio sporo na głowie i spędzenie chwili przed komputerem jest dla mnie wyczynem a co dopiero skupienie się na napisaniu notki gdy myśli błądzą gdzie indziej... Ogólnie nawet gdy robię coś na komputerze ma to coś wspólnego z pracą lub szkołą.. No ale mniejsza o to.
Pierwsze wrażenie (7/10)
Adres bloga nie urzekł mnie. Dominikaana. No ale nie jest najgorszy. Pomijając to. Tło jest bardzo stonowane. Jasne, jakby panele podłogowe. Wygląda nawet nie źle. 

Wygląd (5/10)
Nagłówek mi się nie podoba.
Dominikana 
Z przodu jest za duży odstęp moim zdaniem a zdjęcia średnio do siebie pasują. Szablon jest jak już pisałam stonowany a więc moim zdaniem nagłówek powinien być bardziej intensywnie ubarwiony. Poprawiło by to wygląd bloga na ciekawszy bo obecnie nie ma w nim nic specjalnego.  Za to nagłówki postów jak i same posty są pisane ładną, czytelną czcionkę w dobrym rozmiarze co jest plusem.

Styl postów (17/20)

Ortografia na ogół dobra. Posty są dość krótkie ale nie zanudzasz. Jak to się mówi krótko i na temat.  Powiem szczerze, że chodź piszesz nie wiele to nawet ciekawie.

Dodatki we wpisach (2/5)
~zdjęcia, są niesamowite
~animacje

Dodatkowe punkty (3/10)
~jakość zdjęć
~linki do ciekawych blogów
~informacje o sobie+zdjęcie

Zdobywasz 34 punkty. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
Pozdrawiam Myszka ;3 

5 komentarzy:

  1. Jak może Ci się nie podobać jej blog ??? On jest cudowny, wy oceniacie pozytywnie tylko blogi Anime i Manga czy coś ! niesprawiedliwe ! Jeżeli komuś podoba się jej blog to niech zaobserwuje go albo napisze pod tym komentarzem serduszko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oceniam szczerze każdy blok, ten blog nie jest brzydki, nie powiedziałam tego ale nie było nic specjalnego w szablonie, naglówku czy nazwie.
      komentarz od anonima... hmyyy to dość zastanawiające... ciekawe kto mógł się tak zbulwersować :p Nie podobają się moje oceny, twój problem!
      Pozdrawiam Myszka ;3

      Usuń
    2. Dlaczego zwracasz się do nas wszystkich mówiąc, że oceniamy dobrze tylko blogi z mangą i anime? Na ten moment powiem tak: g* wiesz, w nogach śpisz. Każda z nas ocenia inaczej, bo każda z nas ma inne upodobania. Dlaczego piszesz anonimowo, autorko bloga, który został oceniony w powyższej notce? Ktoś tutaj nie umie pogodzić się z porażką.

      Usuń
    3. Ymm, tak po pierwsze jest mi miło że ktoś tak napisał o moim blogu, (chodzi o komentarz) po drugie ocena jak ocena, nie jest zła bo ponad połowa, więc jest dobrze :) a ten komentarz nie został opublikowany prze zemnie :p

      Usuń
    4. W 100% zgadzam się z Riley :) a co do reszty pozwolę pozostawić sobię to bez komentarza :P
      Pozdrawiam Myszka ;3

      Usuń